۱۳۹۴ اردیبهشت ۶, یکشنبه

یک لبخند: واکنش ها به خارج شدن باد از شکم حسن روحانی!




 موضوع داغ امروز سایت بالاترین: «واکنش ها به خارج شدن باد از شکم حسن روحانی»
 
_لینک اول (بی.بی.سی فارسی؛ اخبار ساعت هفده) : روز گذشته حسن روحانی رییس جمهور در جمع فرماندهان نیروی انتظامی بادهای خوبی از شکم خودش در کرد که قسمت هایی از آن را با هم می شنویم با این توضیح که نور فلاش دوربین ها و بوی اظهارات ممکن است برای چشم و بینی برخی آزاردهنده باشد. حسن روحانی: «گوزززززززززز» وی در ادامه افزود: «همه بدانند که قاطبه ی ملت ایران عاشق مقام معظم رهبری هستند. جهت این بادها دقیقا منطبق با فرموده های معظم له است».

حسین باستانی تحلیل گر بی.بی.سی: «ناجیه! به نظر می رسه آقای روحانی پس از تفاهم لوزان و دفع کامل اورانیوم های غنی شده و تسکین نسبی دل پیچه های شدید ناشی از تحریم ها، عزم خودشو جزم کرده تا به سراغ وعده های انتخاباتی برود و اغلب تحلیل گران معتقدند که این باد مشابه بادهای قبل از دفع است. البته واقعیت اینه که تا زمان انتخابات مجلس نباید انتظار معجزه از رییس جمهور داشته باشیم و اصلاحات یک پروسه ی طولانی هستم»


_لینک دوم (سایت رادیو فردا) : واکنش تند گروه های افراطی به باد شکم روحانی.

سرلشکر فیروزآبادی: «اگر رییس جمهور بار دیگر بادهای گنده تر از شکم خود در کند چنان بادی از خودم در می کنم که خودش و کل اعضای کابینه اش را باد ببرد».

سرمقاله روزنامه ی کیهان به قلم حسین شریعتمداری: «اسناد محرمانه ای در دست دارم که نشان می دهد برخی عناصر فتنه در سطوح بالای مدیریت کارخانجات کنسرو نفوذ کرده و در داخل کنسروها لوبیا می ریزند تا دولت را از مسیر ولایی منحرف کنند».


_لینک سوم (سایت هاشمی رفسنجانی): «عده ای می خواهند حقایق انقلاب و امام را تحریف کنند. هنوز هم رایحه ی خوش گو...های امام پس از پذیرش قطع نامه را به یاد دارم».


_لینک چهارم (صفحه ی "تاریخ در تصویر" در فیسبوک) : «"روزگاری که گو...یدن زنان تابو نبود": شورش 57 در اثر هراس قدرت های غربی از بادهای گنده ای بود که شاه در اوپک از خودش در می کرد. ای ملت نمک نشناس! ای تازیان! شما خون آریایی در رگ هاتون نیست! شاه فقید و رضاشاه کویر مگر کم برای شما باد در می کرد؟ آزادی سیاسی نبود اما حداقل آزادی گو...یدن که بود. شاپور بختیار که چند روز آخر داشت گو...های خوبی می داد».


_لینک پنجم (مقاله ی سایت خودنویس؛ به قلم نیک آهنگ گوزسَر) : «تا کی می خواهید به گ...های هاشمی و اطرافیانش دل خوش کنید؟ باید مبارزه را آغاز کنیم. من از اینجا بادهای گنده در می کنم و شما در ایران بروید و مراکز حساس پایتخت را تصرف کنید».


_لینک ششم (سایت مجاهد؛ واکنش رییس جمهور برگوزیده مقاومت) : «دجال گری آخوند حسن روحانی رییس جمهور رژیم خون خوار خیلی خون آشام آخوندی».

 رییس جمهور برگوزیده خطاب به نمایندگان کنگره ی آمریکا: «من خودم شب ها گاهی بادهای گنده در می کردم. باور نمی کنید از آقای رجوی بپرسید و اگر ایشان را پیدا نکردید آقای ابریشم چی حتما آن شب ها یادشان هست!»


_لینک هفتم (مصاحبه تلفنی با دکتر صادق زیباکلام) : «عَع با نام و یاد حضرت عَق... ببینید... عَساسا... من به عنوان استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران... معتقدم که... هیچ آلترناتیوی نداریم... به جز اینکه با همین بادها ببریم جلو. ببریم به سمت توسعه سیاسی. به قول آقای حجاریان در انگلیس 700 سال طول کشید تا به دمکراسی رسیدند و ما دیگه کم کمش باید دویست سالی بگو...یم تا تازه به دمکراسی اسلامی برسیم».

۴ نظر:

  1. سایت تخم استالینی ها رو فراموش کردی، تاواریش
    یه "جهان وطن" بگو، عمو ببینه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نذار بگم ژنرال های همون استالین چطور تا دسته تو ماتحت هیتلر فرو کردند!

      حذف
    2. خب بگو. یک سوسیالیست، کون یک سوسیالیست دیگه گذاشتند. خب که چی ؟ حالا برو چک آپ کن ببین ایدز نگرفته باشی

      حذف
  2. to ham manande arbabhat
    tanha be zire shekam kar dari
    hagha ke gave basiji hasti
    arman

    پاسخحذف